adiyogev – עדי יוגב אלצפון

רפואה בדרך טבעית - הקליניקה

הטיפול בקליניקה הוא ראשיתו של מסע המזמין את הרוצים בו להתבוננות מחודשת בכל רבדי ואורחות החיים, במהלך הטיפול אני מלווה את המטופל\ת, לאורך כל השלבים שבדרך.  הרפואה הטבעית היא אומנם רפואה פשוטה ובסיסית אך עשוייה לאתגר את הבוחרים בה, בייחוד ולנוכך אורח החיים המערבי התובעני ועל כן דרושה סבלנות, והתמסרות. עם הזמן, הדרך מתבהרת, הכאבים והקשיים נמוגים ומתגלה דרך של מודעות, הקשבה ואיתם מגיע גם הריפוי.

חלק מהותי מהנטורופתיה היא רפואה מניעתית ולאחר הטיפול הראשוני בחוסר האיזון, במכאובים ובקשיים היומיומיים, היא תעניק את הכלים ליצירת חיים יציבים של בריאות גופנית ובעצם בכל תחומי החיים. הבסיס לריפוי עובר דרך ההנחה כי לגוף יש יכולות תיקון, איזון וריפוי טבעיים והוא עושה זאת כדבר שבשגרה, אם רק לא נפריע לו; הוא בונה, משקם, מפנה, מווסת ומאזן זרימת דם, טמפרטורות, חומציות, הורמונים ועוד… שכן כל מערכות הגוף שואפות ועובדות על איזון מתמיד למען יצירת סינכרון תפקודי בין האברים השונים.

3 תהליכים מרכזיים אחראים על הסנכרון והאיזון המתמיד בין המערכות : הזנה- תנועה- פינוי. מדובר במשולש שכל קודקודיו תלויים זה בזה ומשפיעם זה על זה. משולש זה נקרא גם "משולש תהליכי החיים".                                      

המשולש מתייחס לכל מערכות הגוף על כל רמותיהם, החל מרמת התא הבודד, דרך אברי הגוף השונים ועד לתפקודו כגוף שלם שכן כל חלקנו זקוקים להזנה, תנועה ופינוי. יציבות ואיזון המשולש מושגת עי"י סינכרון וקשר בין קודקודיו ואילו חוסר איזון מתחיל כאשר אחד מקודקודי המשולש נמצא בדרך כלל בעודף או בחוסר ולכן 2 הקודקודים האחרים יושפעו ממנו גם הם בזמנם, ובדרכם, ימצאו את הדרך ליציאה מאיזון.

המחלה, הכאב או חוסר איזון, אפילו בבדיקות הדם, מתגלה כאשר אחד מהקודקודים של אחת ממערכות הגוף או יותר יוצא מאיזון, והגוף מתקשה להחזירו כדבר שבשגרה.

הטיפול

במהלך הטיפול אני מאבחנת את שורש הבעיה בעזרת תשאול מקיף, עיבוד נתוני הבדיקות הרפואיות, אבחון רפלקסולוגי והיכרות עם המטופל ואורחות חייו, ובונה תוכנית טיפול אשר תיתן מענה אישי לאדם ולנסיבות הגעתו לטיפול. הטיפול בקליניקה הינו טיפול הוליסטי, מקיף ומותאם אישית המתייחס לעברו של המטופל, נסיבות חייו, אורחות חייו וכמובן לבעיה שבגינה הגיע שכן,   כבר לפני כ 2400 שנה אמר היפוקרטס כי "מוטב לטפל בחולה, מאשר במחלתו".

בקליניקה עומדים לרשותי כלים טיפוליים מגוונים ביניהם צמחי מרפא, תזונה, טיפול במגע, פרחי באך, ארומותרפיה ואף טיפולי מודעות ונשימות, כך שלכל מטופל ומטופלת נבנית תוכנית אישית ומגוונת, הכוללת חלק או את מכלול הכלים הטיפוליים, כך שישלימו את הטיפול לכדי יחידה שלמה שתוביל לריפוי, הבראה ושיפור איכות החיים.

הטיפולים מתקיימים בקליניקה באורנית, בירושליים או באון- ליין, בהתאם לבחירת המטופל\ת.

לפרטים נוספים והזמנת תור

"רופא העתיד לא יתבסס על תרופות, אלא יתעניין במהות האנושית של מטופליו, בתזונתם ובגורמים למחלה והדרכים למניעתה"

- תומאס אדיסון -

מספרים עלי

5/5
הקשבה פנימה מומלצת כאורח חיים. נהנתי מאד מהסדנאות שלך עדי, והחליטות השונות... כולנו זקוקים לריסט מדי פעם.
עדי קאופמן

מבצע השבוע 20% הנחה

התמצית להורדת חרדות ולשינה טובה יותר

5/5
הסדנא שלך משנה את נקודת המבט על אוכל בכלל ומאפשרת להבין שאפשר לעשות ניקוי ולחיות איתו לעד 😊 מרוב שהוא טעיםם. חרי מלאא ניקויים שעשיתי בעבר. הניקוי האחרון היה אתך. לפני... שנה שנתיים, מי סופר 😊 ומיד אחרי הקושי הגדול בהתחלה, הבנתי שאפשר להמשיך כך לעד, ממש 🤗. האוכל שאת מכינה לסדנא הוא טעיםםם ובריא והמשכתי איתו כחלק מאורך החיים. אז מה צריך יותר מזה?? 🤗
שחר מנחם