adiyogev – עדי יוגב אלצפון

סדנת ניקוי רעלים | הסדנה שתחזיר אותך לאיזון

ניקוי רעלים הינו הבסיס העמוק ביותר לריפוי הגוף והנפש והינו אחד המרכיבים המרכזיים למניעת מחלות ולהקניית הרגלי אכילה נכונים. כבר מימי קדם, בכל הרפואות הקדומות, תהליכי ניקוי היוו כלי משמעותי לריפוי והבראה.

בשנים האחרונות, הפכו תהליכי "ניקוי רעלים" לטרנד מוביל בכל הקשור לגמילה מסוכרים וגלוטן, הרזייה ואימוץ אורח חיים בריא. כתוצאה מכך, צצו להן המון שיטות וסדנאות, אבל כמו בחיים, גם בתזונה וריפוי – אין קיצורי דרך.

לאחר ניסיון של שנים בליווי מאות תהליכי ניקוי רעלים, פיתחתי סדנא מאוזנת, כזו שיכולה להשתלב היטב בחיי השגרה הכוללת 3 מפגשים קבוצתיים ואפשרות למפגש אישי,

ממוקד בסיום, למיצוי התהליך.

במפגשים נדבר על מזון מול אוכל, אכילה רגשית, סוגי מזונות שונים והשפעותיהם הגופניות, השימוש במזון ככלי לריפוי, וכמובן נעמיק את השיח אודות תהליך הניקוי והמשמעויות שלו עבור מערכת החיסון, העצבים, העיכול ואפילו המערכת ההורמונלית והקוגנטיביות.

בסדנה תקבלו עצות שימושיות למטבח ולחיים, אשר ישמשו אתכם בבית גם זמן רב לאחר סיום התהליך, כך שבסיום התהליך תכירו יותר טוב את עצמכם, את גופכם ויחד איתי נוכל לבנות לכם תפריט מותאם אישית, אשר יקדם את רווחתכם ובריאותכם.

תוכנית הניקוי מדורגת, היא כוללת אוכל טבעי ומזין, אינה מתבססת על צומות או מיצים בלבד, ומשתלבת היטב עם חיי השגרה ללא צורך בהתנתקות או יציאה לחופשה מיוחדת.

מה בסדנא?

  • 3 מפגשים קבוצתיים מלאים בתוכן והסברים
    חוברת קורס
  • מתכונים מותאמים לשלבים השונים
    אפשרות להתאמת צמחי מרפא תומכי תהליך
  • ליווי צמוד ומקצועי
    קבוצת פייסבוק סגורה לחברים בלבד

למי מיועדת הסדנה?

– לכל מי שמרגיש שהגיע הזמן לשחרר את הגוף מרעלים, להשיל עודפים, לחזק מערכת החיסון ולטפל בתסמינים כמו: עייפות, מגרנות, הפרעות עיכול, מחלות חוזרות, עודף משקל, אלרגיות, מחלות אטואימוניות, כאבי מחזור, קנדידה, אקנה ובעיות עור ועוד…

– למעוניינים בדיוק תזונתי מותאם אישית, חיזוק חיסוני ושיפור איכות החיים.

– לחברות וארגונים המעוניינים לטפח את ה-Well Being של מנהליהם, עובדיהם ולקוחותיהם.

לקבלת הצעת מחיר- "כתבו לי" 

פרטים נוספים ומועדי הסדנאות הקרובות- לוח ארועים

מספרים עלי

5/5
הקשבה פנימה מומלצת כאורח חיים. נהנתי מאד מהסדנאות שלך עדי, והחליטות השונות... כולנו זקוקים לריסט מדי פעם.
עדי קאופמן

מבצע השבוע 20% הנחה

התמצית להורדת חרדות ולשינה טובה יותר

5/5
הסדנא שלך משנה את נקודת המבט על אוכל בכלל ומאפשרת להבין שאפשר לעשות ניקוי ולחיות איתו לעד 😊 מרוב שהוא טעיםם. חרי מלאא ניקויים שעשיתי בעבר. הניקוי האחרון היה אתך. לפני... שנה שנתיים, מי סופר 😊 ומיד אחרי הקושי הגדול בהתחלה, הבנתי שאפשר להמשיך כך לעד, ממש 🤗. האוכל שאת מכינה לסדנא הוא טעיםםם ובריא והמשכתי איתו כחלק מאורך החיים. אז מה צריך יותר מזה?? 🤗
שחר מנחם